Be my lover

(sunnies, shirt: H&M, jacket: Cubus, pants: Zara, heels: Ginatricot, watches: DKNY)

Môj outfit z prvéha dňa. Snažila som sa o niečo jednoduché ale na druhej strane trošku rozdielne a farebné. Presne tak ako to mám rada! Mala som na sebe svoju úplne najobľúbenejšiu blúzku, ktorá má už 3-4 roky. Preto som na love za novou :) O niečo menej priesvitnou...

ENG:
My outfit from day 1. I tried to keep it simple but on the other side a little bit different and colorful. Just as I like it! I was wearing my all time favorite shirt, which is already around 3-4 years old. That´s why I am looking for a new one, lately. A little bit less transparent, thought... 



7 comments:

  1. Really pretty outfit!!

    http://fashionqueen294.blogspot.com/2013/08/ootd-august-16-2013.html

    ReplyDelete
  2. Tá bunda je úplne skvelá ♥

    Adushka travels

    ReplyDelete
  3. pekne zladene :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous9/02/2013

    Tá bundička by sa aj mne páčila.Už sa balíš? Čauko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. čo si šiši??? Tak skoro???

      Delete