2013 - year my bag got organized.


Ahojte! Moja kabelka bol vždy len veľký zmätok, rôzne papierky, bločky a zabudnuté lesky na pery. Tento rok som si ale predsavzala, že si svoju kabelku budem udržiavať v poriadku a budem v nej nosiť iba veci ktoré skutočne potrebujem :)
Wish my good luck!

ENG:
Hello! My handbag was always such a messy place,filled with a lot of small papers, bills and lipsticks I´ve already forgot about. But this year, I set a new resolution to keep order in my handbag and to take only things I really need :)
Wish me good luck!

        
Diár - aby som na nič nezabudla                                                                     
Lesk na pery - aby som mala pekný úsmev                                                                   
Púder - aby som sa neleskla                                                                                  
Parfém (D&G, Light blue) - aby som pekne voňala                                                                                        
Korektor - aby som nevyzerala ako z reklamy na akné                              
Gumička do vlasov - aby som nemala vlasy v tvári keď fúka                                       
Mobil - aby som bola v kontakte                                                                              
Vreckovky - veď viete :) 

ENG:
Diary - so, I dont forget anything
Lip Gloss - so, I have a nice smile
Powder - so, my skin is mat
Parfume (D&G, Light blue) - so, I smell good
Concealer - so, I dont look like from a acne ad
Hair band - so, my hair is not all over my face
Mobile phone - so, I am in touch
Napkins - you know :)



Peňaženka  - aby som mala miesto na doklady a peniažky
Slzný sprej - aby som sa vedela ubrániť                                                                    
Kľúče - aby som otvorila všetky dvere :)

ENG:
Wallet - so, I have a place for my documents and money
Pepper spray - so, I can defend myself
Keys - so, I can open all doors :)

15 comments:

  1. Aj ja som si predsavzala, že si budem všade udržiavať poriadok, aj v kabelke. Vydržalo mi to týždeň :D

    ReplyDelete
  2. slzný sprej nosím aj ja..človek nikdy nevie:/

    ReplyDelete
  3. taj ten slzný sprej ma parádne rozosmial:) asi si ho zaobstarám,haha:) a máš peknú kabelku!:)

    ReplyDelete
  4. Slzák by som chcela aj ja! :D Inak ten parfém veľmi pekne vonia. :)

    ReplyDelete
  5. Absolutely gorgeous,my dear!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    ReplyDelete
  6. I especially like the bag
    kisses
    www.welovefur.com

    ReplyDelete
  7. Ja lesk na pery nosím stále v kabelke tiež ani ho odtiaľ nevyberám :) Aj voňavku v guličke :) A slzák by sa zišiel...človek nikdy nevie

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. teraz si mi dala dobrý typ ten slzák asi fakt vyskúšam :)

    ReplyDelete
  9. We are woman!!! Very nice all that u put on the bag! love it!

    ReplyDelete
  10. bez toho parfemu nemoze byt ani moja mama, uz ma niekolke balenie:)

    ReplyDelete
  11. nosíme podobné věci, jenom v té mojí tašce je ještě hromada bordelu a zbytečností navíc :D :D

    ReplyDelete
  12. aww love your accessories!


    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    ReplyDelete
  13. Toto je super, miluju "co je v moji kabelce" posty. A urcita davka organizovanosti a uklidu je na novy rok naprosto nezbytna ;))) a fajn napsane :)

    ReplyDelete
  14. O pořádek v kabelce se snažím už léta, tak přeju, ať uspěješ líp než já ;)

    ReplyDelete
  15. Anonymous1/23/2013

    Obdivujem ťa ako máš všetko perfektne zorganizované a ten poriadok ...Porad ako to robíš...

    ReplyDelete