Oh deer, its cold outside!

(beanie,belt: Asos, coat,pants: New Yorker, sweater: secondhand)

Všetky skúšky šťastlivo za mnou, tak si môžem konečne začať užívať toto počasie :) Momentálne som (haha veď ako vždy) v Liptovskom Jáne, ktorý mám veľmi rada. Teraz keď je všetko zamrznuté a zasnežené, je ranný pohľad z okna pohľadanie pre dušu - asi so mňa bude básnik, yeah!
Jednoduchý ale hlavne teplučký outfit ktorý som oživila mojím obľúbeným opaskom :) Inak fotky vznikli večer hneď po príchode, pod svahom, na ktorom som myslela, že sa budem snowboardovať - ale ako vidím tak vleky ešte nefungujú, takže zajtra sa zrejme ešte dosť nachodím, fasa! Keď už som si doniesla snowboard tak ho chcem aspoň trošku využiť :) :)

ENG:
All my exams are successfully done, so now I can finally enjoy this weather :) Now, I am in the mountains (as always), and I am really enjoying time that I am spending here. Especially now when everything is frozen and covered with snow, the morning view from the window is caress for the soul - I can be a poet, yeah!
Simple but mainly warm outfit witch I decorated with my fav gold spiky belt :) Btw all photos were taken just directly after my arrive, under the mountain - where I thought I am gonna snowboard - but as I could see, tows are not working yet, so I guess tomorrow I will walk like crazy, haha! I carried my snowboard here so I want to enjoy it as much as possible :) :)


Klikni na obrázok na zúčastnenie! // Click on the picture to join!

6 comments:

  1. I LOVE THIS!!! You look amazing....great blog! XX

    -Lauren

    http://adornlafemme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Veľmi Ti to pristane, opasok je super a aj svetrík a čiapka Ti tiež pristane, ja sa chystám nejakú si kúpiť lebo zamrznem :D

    www.seesimona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Super cute outfit! love the fur coat :)

    fashionqueen294.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tak aspoň jako na sáňkách :) Moc ti to sluší a věřím, že bylo v kožíšku teploučko ;)

    ReplyDelete
  5. Anonymous12/14/2012

    Howdy! This article could not be written any better! Going through this post reminds me
    of my previous roommate! He always kept preaching about this.
    I most certainly will send this post to him. Pretty sure he will have a good read.
    Thank you for sharing!
    Also see my page :: GFI Norte

    ReplyDelete