Christmas Wishlist


Podľa mňa by takýto wishlist mal robiť každý :) teda aspoň všetci moji blízky aby som to nemala také ťažké haha... Inak som zo seba celkom prekvapená, keďže som sem tento rok nezahrnula žiadne oblečenie, super :)

1. Lístok na koncert Moda v Ríme na Apríl budúceho roku :) Tento rok mali iba jeden koncert a ten som nestihla takže toto je have to :) A ak by som ho aj nedostala nejako už naň naškrábem hahaha ...
2. Diaľkový ovládač na môjho Dimitrija :)
3.Eva Urbaníková - Za facku, ktorá sa bude predávať s Madam Eva.
4. Externý hardisk asi tak s 3 miliónmi TB hahaha, žartujem...
5. Jednoduchý zlatý Karma náhrdelník
6. USB čítačka pamäťovej karty
7. Maxim E. Matikn - Žiadne prudké pohyby

ENG:
I think, everybody should do Christmas wishlist :) at least all my close friends and family, so its not that difficult haha... Btw I was pretty surprised that I did not include any clothes to my wishlist, superb :)

1. Ticket for concert of Moda, in Roma, next year in April :) This year they had just one concert and I didnt make it so this is HAVE TO :) I do not even have to find it under the Christmas tree, because I am sure I am going to buy it haha...
2. Remote control for my Dimitrij :)
3. Eva Urbanikova - Za facku
4. External hardrive, with at least 3 mil TB hahaha, kidding...
5. Simple gold Karma necklace
6. USB reader for memory card
7. Maxim E. Matkin - Žiadne prudké pohyby

1 comment:

  1. super vecičky:) knihy od M.E.Matkin mám rada...

    ReplyDelete