London, day 1

29.12.2010

Deň prvý, do Londýna sme prileteli okolo 12.Ubytovali sa, oddýchli si a vyrazili. Bohužiaľ sme stihli iba Westfield - nákupné centrum blízko nášho hostelu. Inak bývali tam iba Slováci a Česi :) takže si viete predstaviť tú zábavu každý večer :)


Vnútri to vyzeralo rozprávkovo, vyzeralo. Všade sa hnali ľudia, bola tam totálna tlačenica a tá krásna vianočná atmosféra pomaly zanikala, teda pre mňa. Ale tak zasa čo som čakala? :) Veď Londýn má 8 miliónov obyvateľov...

Predtým ako som tam išla som počula, že ľudia si berú kufre na koliečkach a s nimi chodia nakupovať. Ako prvé som myslela, že možno ale určite nie každý. Kravina. Skoro všetci nakupovali takým štýlom. Otvorili kufor, hodili tam ďalšiu tašku, zavreli a išli ďalej. Krásna :)
Keď nad tým tak rozmýšľam, je to fakt dobrý nápad. Namiesto 10 ťažkých tašiek, jeden kufor, ktorý sa ešte k tomu ľahko prenáša. Majú to vymakané no :)


Tak a teraz obchody. Vedela som, že to budú fakt gigantické výpredaje, bordel atď. Keď som prišla do obchodu (Topshop - strašne som sa tam tešila) všetko to krásne oblečenie ležalo na zemi, ľudia po ňom stúpali. Teda sem tam niečo zdvihli, oprášili a išli zaplatiť.Tak ale predsa, tie krásne kúsky od kabátov cez sukne až po topánky ležali len tak na zemi. Až mi to ľúto prišlo.
 Takže asi vytušíte, že som si tam nič nekúpila. Nevadí aj tak som odchádzala s dobrým pocitom. Veď zajtra ideme do centra :)


Zelené kríky, fontánky, teplo a krásna výzdoba.


Večer sme sa vrátili. Spoznali susedov. Zabavili si. Trošku sa opili a išli spinkať.


7 comments:

  1. Krásný fotky! LIKE IT! ♥

    ReplyDelete
  2. Muselo byť skvelo!

    (S tým TOPSHOP-OM teda pekne provokuješ!! :D)

    ReplyDelete
  3. jezis to zni super:) tesim se na dalsi post)) mam to jako serial.

    ReplyDelete
  4. ja tam pojdem v aprili, aj vdaka tvojim fotkam sa tešim!! :)

    ReplyDelete
  5. To musela byť zábava a veľký zážitok:)
    No tie nákupy s kuframi môžu byť naozaj praktické. A keď si spomenula to oblečenie na zemi, tak už asi nebudem nadávať na rozhádzané regále u nás:D

    ReplyDelete
  6. ten nápad s kufrom je bomba! dík za typ! :))

    ReplyDelete
  7. Anonymous1/04/2011

    Aj ja chcem ist do LND! Je to tam tak uzasne!!!OMg.uzi si to uplne mega najviac.A nechlastaj tolko :P :)

    ReplyDelete