Leather pants


(pants: Calliope, shirt: HM, belt: Reserved, wedges: Dosenbach)

Dnešok fakt neriešim.
V škole sa ma všetci pýtali čo to mám na sebe, človek sa musí iba smiať :)
Nosím čo sa mi páči, síce sa ľudia otáčajú ale no čo už!
 Chodím na cirkevnú školu a v kožených nohaviciach a priesvitnej blúzke som predsa len trocha z davu vytŕčala...

Plus užívam si posledné slnečné lúče (vid posledná fotka) a konečne som začala chodiť do solárka aby som na tej stužkovej nebola ako stena btw myslíte, že sa za týždeň opálim?? Asi nie však, do kelu! Prečo musím byť taká sprostá?! 

Posledná vec, rada by som vám odporučila jeden film na ktorom som bola dnes v kine, je to dosť psycho a k tomu podla skutočnej udalosti takže len tie silnejšie povahy :) Film hrali len dnes a to v Art kine no bolo parádne!


xoxo
Z.

7 comments:

  1. Ha, mám úplně ty samý!:D Ale já naštěstí do církevní školy nechodím, tak se na mě nikdo ošklivě nekoukal, ani ve městě:)

    ReplyDelete
  2. topánky závidím!

    ReplyDelete
  3. a ešte že: vytŕčať z davu je určite lepšie ako s ním splývať, podla mna :)

    ReplyDelete
  4. mne sa to paci..a ostatni co to nechapu, no chudence, nechapu, no..:D
    http://vidabellafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. nohavice + topanky skvela kobminacaia tie botky zavidim perfišné! :)

    ReplyDelete
  6. Nevšímaj si ich....*-*
    Pekné....:)

    ReplyDelete
  7. súhlasím! nedaj sa :)) treba sa prejavovať, každý sme originál.. nemôžme za to, že nechceme byť napodobeniny nejakej ušmochtlanej pipiny bez trošky citu pre kombinácie.. :)

    ReplyDelete