Everything has its pros and cons.

Dnes som mala taký dumací deň.
,,Blog som si založila aby som sa mala s kým podeliť o módu"(stajl.sk) Síce neviem prečo to tak zhrnuli ale mali pravdu. No a práve dnes som si uvedomila, že už mám s kým :) Som strašne šťastná :) Rada by som sa tu nad tým rozplývala dlhšie no nemám na to básnické črevo (škoda). Viem iba jedno slovo:
ĎAKUJEM!


Dnes som sa fotila (sláva samospúšti) pri Váhu, fotiek mám vyše 100. Pridám čo najviac keďže som za posledný týždeň veľa toho nepridala. 
Wáá, toto bude víkend. Rodičia odchádzajú do Piešťan: well-ness pobyt k tatinovým narodkám možno za nimi neskôr prídem (možno) Tzn. Po dlhej dobe sa idem baviť do mesta :)
Užite si víkend!













(fur coat/shoes: New Yorker, belt: FandF)

5 comments:

  1. skvelý kožúšok :) s takým by som aj na severný pól išla :D

    ReplyDelete
  2. wellness by som veru prijala ! :)
    a pekny kozustek,asamospust je super!! :)

    Juliette*

    ReplyDelete
  3. krásny kožúštek!

    ReplyDelete
  4. ten kožúšok ti velmi pristane

    ReplyDelete