EAT PRAY LOVE ...


Priznám sa, že som bola dosť značne ovplyvnená časopisom Eva keď som si tú knihu kúpila. Kto článok v Eve čítal mi zrejme rozumie. Čítať som ju začala ešte v ten deň. A čítala som, dlho som sa premáhala - veď začiatky bývajú vždy nudné, no ešte som nedočítala ani len prvú časť (Rím) a už to na pár mesiacov vzdala. 
Dosť nudné, ničím ma to neupútalo. No, čo zostanem verná svojej Evitke Urbaníkovej!
Film som ešte nevidela.
No, nechápem čo na tej knihe všetky Američanky vidia (veľa krát som v metre videla ženy držiace v ruke - alebo čítajúce tú knihu) a stále to neviem pochopiť.
Možno raz....

Inak myslíte si, že tá žena ktorá to písala do Evy tú knihu čítala??


Niečo z môjho nákupu zo Švajčiarska.
Milujem ramená, čím väčšia a výraznejšie, tým lepšie. Do tejto  ,,vychytávky" som sa zbláznila.

VOGUE. Osobne mám radšej Elle. No, keď som tam v novinovom stánku uvidela toto vydanie (všetko to bolo spolu, v jednom vydaní) k 30-temu výročiu, s 3D okuliarmi s ktorými to vyzerá, že stojíte pri modelke a navyše je to taliansko-anglické vydanie :) juchu chúú

P.S.: Mala som problémy s notebookom. Našťastie po 6 dňoch a asi 30 min telefonáte do T-Centra je už všetko v poriadku.Konečne
Dnes som bola v Bratislave na VAPAC - sklamanie

0 your lovely comments: