Pyjamas

Obyčajný školský deň, ani som nemyslela, že niečo na blog pridám keďže sa musím veľa učiť. No, reakcia mojej kamarátky to zmenila. No, pekne od začiatku:
Ráno keď som sa obliekala do školy, zvolila som pohodlnosť, na nič som nemala náladu, ešte k tomu pršalo a ja som bola v polospánku. (foto dole) Prišla som do školy, no keď som ju pozdravila hneď sa začala smiať, že či som si nezabudla prezliecť pyžamo - tričko.
A tak sa pýtam:
Tu naozaj nikto nevie čo Hard Rock caffe je?
Aby sme boli ,,moderný" musíme byť každý deň oblečení ako z Elle?
Nie je pohodlnosť taktiež dôležitá?

Podľa mňa, som dnes v škole bola oblečená primerane počasiu, udalosti a pocitom, žiadny názor to nezmení.

Ordinary school day, I am very busy so I thought, not to add on blog today. But behavior of my friend changed everything. But from the beginning:
This morning when I put on my clothes, I choose convenience, sulks, rain, laziness (photo down). I came to school, I said her hello but she started laugh...Haha Zuzana you forgot to change your pyjamas - T-shirt.
So now I asked:
Does people (in Slovakia) know what Hard Rock caffe is?
To be ,,fashionable", we have to be dresses like model from Elle every day?
Isn´t convenience also important?

According my opinion, I was well-dressed today because of weather, occasion and my feelings, nothing would change my opinion.







P.S.: Som zúfalá, nevie mi niekto poradiť kde by som našla šaty na stužkovú?

P.S.: I am desperated, Can you help me? I am looking for prom dress.

7 comments:

  1. Anonymous9/27/2010

    Pěkný džíny!

    ReplyDelete
  2. daj si ušiť šaty na stužkovú:)

    Ale v pohode je toto...také keď ccheš byť šedá myška a splynúť v dave. Ale občas máme každý také dni

    ReplyDelete
  3. jee tobe to slusi! hlavne se mi libi ta kombinace bundicky a bot.. moc se mi to takhle vsechno dohromady paci ;)

    ReplyDelete
  4. Nevidim na tvem "pyzamovem" oblecku vubec nic spatneho. Libi se mi a hlavne (stejne jako zuzi) kombinace bot a bundy. At si kazdy rika co chce!

    ReplyDelete
  5. Anonymous9/27/2010

    ak sa nebojíš nakupovať cez net na tejto stránke sú nádherné šaty a aj repliky celebritných šiat, všetky v prijateľných cenách, ja sama si chcem odtiľ kúpiť šaty na stužkovú, ale ešte som si nevybrala
    http://www.lightinthebox.com/

    ReplyDelete
  6. pekne rifle seknu ti, a hard rock caffe by som zhodnotila, ze drahsie tricko na pyzamu, ale pripada mi to celkom sik ved aj hollywoodske hviezdy maju radi kombinaciu tricko dziny a nejake topanocky najlepsie pohodlne:)

    ReplyDelete
  7. Anonymous11/09/2010

    ahoj mozem sa spytat, kde si si kupovala rifle ,ktore mas na sebe ?:)))

    ReplyDelete