Remember me

Krásny deň všetkým prajem!

Včera večer (aj keď bol piatok) som sedela doma, iba o 18:00 som bola v kine na nádherný film, Remember me, na začiatku som si myslel, že to bude zasa totááálna kravina - keďže tam hrá Robert Pattinson (sorry ale Súmrak bola kravina - typická americká) no prekvapil ma, aj keď nemám rada romantické drámy, na konci som sa teda musela držať aby som neplakala, vrelo odporúčam.


Dnes je toho veľa, ešte nekončím :)
Nové šaty, a podpätky zaryté v trávniku :)





Od pondelka do stredy, sa zúčastním nášho školského výletu, asi to poznáte OČAP (ochrana človeka a prírody) v Liptovskej osade - slovo osada ma desí, no som zvedavá ako to všetko dopadne, veď viete, celá trieda spolu, proste sme sorry ale totálne na hovno kolektív.
Aby som mohla ,,loziť" (dúfam, že to aj ostane v úvodzovkách) po horách kúpila som si pohodlnú obuv.
Nesmejte sa!
:)

Ano, áno až keď som priša domov, uvedomila som si že sú biele a to sa do blata moc nehodí, ale myslím, že to každí pochopí - veď Zuzana :)

Have a nice day!

1 comment:

  1. hezké šatičky a super růžové botky..:)

    ReplyDelete