My ability of shooting wound down, increasing of shots I libated!

Moja schopnosť fotografovať sa znižovala zvyšujúcim sa počtom panákov ktoré som vypila.

Preto nemám žiadnu! fotku od hlavy až k päte :(

No, dobrá správa - zajtra sa oblečiem tak isto a odfotím :)

Ale, pár fotiek sa podarilo:

(Ja-biele šaty, v ružovom Majka vedľa jej priateľ a blondínka jej sestra Monika)






Tu krájali tortu, všetkým ju rozdali, mňam dobrá bola :), krájal ju Shaun Baker (v čiernom) a Maloy (vedľa neho), urobili perfektnú show :).
Tancovala som do rána, ou viete si predstaviť tie otlaky (no čo, myslela som, že to na botičkách vydržim), ešte teraz ma bolia nožičky, ale aj tak stálo to za to.


ešte raz Maloy

No, prídávam ešte jednu ich (podľa mňa najznámejšiu) pesničku, enjoy:

1 comment:

  1. skoda,ze ta nevidno celu....
    ale tvoj copaaanek je skvely!

    ReplyDelete