SUMMER in my heart


Síce lístie už pomaly mení farbu a opadáva ale keď zasvieti slniečko hneď si spomeniem na leto :) Veľa fotiek z môjho leta som vám už ukázala ale tieto sa za celé 4 mesiace nejak zhromaždili v mojom telefóne. Dnes školu nemám uhahá a môj prvý týždeň v nej je oficiálne = checked! Inak, začal mi tretí rok a drvivú väčšinu času odpovedám na otázku: už píšeš bakalárku? Takže, takto pre všetkých: nie, nepíšem :) až budúci rok! Uff, a už teraz mám z toho stres. A čo vy? Kedy vás to čaká??? 

ENG:
Leaves are changing color and slowly falling down from the trees but when the sun rays touch my face, it always reminds me of summer :) I already showed you tons of photos from my summer but there were still "some" in my phone. I don´t have school today and my first week there is now officially = checked! Btw, I just started my 3rd year and most of the time I am answering one question: are you writing bachelor thesis? So, now for all of you: no, I am not :) next year! Uff, and I am already stressed about it. What about you? When´s your time?

11 comments:

  1. Krásná koláž, hned bych ty paprsky léta uvítala zpět!:)

    ReplyDelete
  2. Koláž se ti moc povedla! Hned jsem dostala chuť na špagety a co mě nejvíce zaujalo za fotografii je ta jak držíš tu obrovskou čokošku od TOBLERONE! To je opravdu takhle veliká? :O Co jsem měla největší byla 400gramová :D

    Blog The ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
  3. ach jídlo jídlo jídlo <3
    chybí mi léto
    ady.

    ReplyDelete
  4. Lééto <3

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Veľmi pekné fotky, hneď by som leto vrátila :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous10/04/2013

    Krásne fotky, vidno, že si mala super lebo a že si si ho užila naplno :) Vyzeráš na fotkách veľmi šťastne :)
    D.

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/04/2013

    Krásne fotky, vidno, že si mala super lebo a že si si ho užila naplno :) Vyzeráš na fotkách veľmi šťastne :)
    D.

    ReplyDelete
  8. Jsi vážně kočka! :D A jinak: vypadá to, že jste měli supr léto.
    Ela

    ReplyDelete
  9. Anonymous10/07/2013

    ty pracuješ v tn v tally weijl ? mám pocit že som ťa tam včera zahliadla :))

    ReplyDelete