(Giuseppe Zanotti, Zara, Schutz, Emilio Pucci, Jimmy Choo, Alaia)

HOT TREND Toto je oficiálne prvý post v novej kategórií :) Dnes o topánkach! Tento strih ma za poslednú dobu veľmi zaujal. Dokonca som si dnes stihla aj dva páry v Zare vyskúšať a musím povedať, že nie su až tak nepohodlné ako vyzerajú. Vedia veľmi pekne oživiť outfit a sú skvelé k boyfriend jeans :) Čo hovoríte? HOT či NOT?

ENG:
HOT TREND This is the first official post in a new category :) Today about shoes! This type of shoes really fascinate me recently. I even tried two pairs today in Zara and I have to say that they are no as uncomfortable as they look like. They revive the outfit and are fantastic with boyfriend jeans :) What do you think? HOT or NOT? 


 (Asos: here, Aquazurra: here, Alaia: here, Schutz: here, Nine West: here, Prabal Gurung for Target: here)
SIMILAR: Victoria´s secret $128 : here, Zara.com, ebay,...)
(Song of style, Victoria Tornegren)

7 comments:

  1. sú skvelé, bohužiaľ ani jedny v mojom čísle v zare nemali :( ale keď najbližšie vidím beriem, podľa mňa je to dosť nadčasový kúsok, takže vôbec sa nebojím, že by som ich nevynosila ;)

    ReplyDelete
  2. Mne sa nepáčia! Podľa mňa sú otrasné a to isté by som dosiahla keby si okolo nohy omotám šnúrky... ale tak každý má iný vkus :)

    ReplyDelete
  3. mne sa snurky vzdy pacili.. aj ja som kedysi mala snurkove, ale bol dost nepohodlne, vsade to tlacilo :)

    ReplyDelete
  4. mně se líbí moc, ale mám jedny už několik let a právě ty šňůrky jsou na delší nošení děsně nepohodlné:(

    ReplyDelete
  5. mne sa jedny zaracke pacili pred 2 mesiacmi, odradila ma cena, ale ked som si tam naposledy bola po sandale, mali tam aj tie moje, dokonca v zlave, sice o cislo vacsie, ale zas tak mi to nevadilo...

    ReplyDelete
  6. Anonymous7/17/2013

    Za mě tedy ne. Mě se tento typ boty na noze prostě nelíbí. A nedokážu vysvětlit proč. Ale třeba jim někdy přijdu na chuť :)

    ReplyDelete
  7. teda, jak jsou na konci v těch outfitech, tak jsou pěkné, ale na těch samostatných obrázcích jsou hrozné!
    takže vážně nevím, jak se rozhodnout :D

    ReplyDelete