Life in the sky...




Obloha bola včera poobede prekrásna. Najradšej by som iba ležala na deke a pozerala hore so sluchátkami v ušiach :) Cez skúškové na to ale až tak veľa času nemám, poznáte že? Našťastie, za týždeň o takomto čase budem mať po všetkom a budem s mojími dievčatami, s úsmevom na tvári v aute smer Tatry :) Akú odmenu si za skúškové plánujete vy?

P.S.: Prečo mám jeden pár na nohách a druhý v rukách?? Čistá momentka alias ako fotiť na kameňoch v podpätkoch a prežiť.

ENG:
The sky was so amazing yesterday. I would like to lie down on the sheet, look up and listen to music :) But during my exam week its not possible, guess you know what am I talking about. Fortunately, next week at this time I will be smiling in the car with my girls heading to the mountains :) Whats your reward for passing all your exams?

P.S.: Why do I have one pair on my feet and the second one in my hands?? Just a random photo  or how to take photos on the stones and survive.

7 comments:

  1. joj krásne fotky!!nový objektív, alebo tak niečo? proste sú super.
    a a po skúškovom by aj bolo, len čo z toho keď o týždeň štátnice, ale potom si tak doprajem (ešte neviem čo) ako nikdy :)

    ReplyDelete
  2. krásné fotky :) máš super botičky!

    ReplyDelete
  3. Úžasné vlasy tu máš!

    ReplyDelete
  4. pekné loafers aj ja mám také :))

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Wooow, ty botičky!

    ReplyDelete
  6. Ty boty !!!!!!!!! Bože proč mi tohle děláš ? :D ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Pekne farby a naozaj super vlasy :)

    ReplyDelete