Pop of color

(earrings, pants: H&M, sweater: secondhand, bag: Ginatricot, shoes: chinese, coat: Dorothy Perkins)

Ahojte,
od vtedy ako som v rádiu počula, že sa má tento týždeň otepliť, mám v hlavne iba veľa farieb a pomyslenie na možnosť nosiť sandálky! Plus som začala plánovať čo budem robiť v lete :) Teda v hlave mám toho teraz kopec, keďže mi znova začala škola a našla som si brigádu uff, no čo už, ale keď chce človek niečo mať musí si to aj odpracovať...

ENG:
Hi,
from the second I heard in the radio, the weather gonna get better this week my head is full of colors and thoughts of wearing sandals - finally! Plus I started to plan my summer :) Oh, I have a lot more things in my head now, cause my schools started and I found a new part time job. Uff, whatever, but when you want something, you have to work for it...

8 comments:

  1. júj sandále ! aj keď iba na fotenie, ja som dnes mala problém zhodiť na minútku kabát. No verím, že už bude lepšie a sandáliky budu ok.
    a farbičky sú super, i keď mám obdobie bez barvičiek ;)

    ReplyDelete
  2. ja mám také tmavé obdobie, ale tieto farby dokopy u teba sú super! :)

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekné celé! Farebné, svieže...a rozmýšľam ako si udržala balanc na prvej fotke:D

    ReplyDelete
  4. Ty jo, to je styl...Nádherné fotky a ty jsi kočka!! :)*

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Bomba ! Nažhavilo mě to na léto ! :) :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Teď jsi mi úplně vyrazila dech...nádhera!<3

    ReplyDelete
  7. tohle vypadá skvěle!

    ReplyDelete