Color my life with the colors of music...

 (skirt/belt: H&M, shirt: Gate, jacket: secondhand, boots: street market)

Ahojte, dnes mám pre vás môj birthday outfit :) Takéto mixovanie farieb a vzorov ma veľmi baví a čo vás?
Včera som dostala krásny narodeninovo-valentínsky darček a dnes som ho zobrala do Bojníc na Valentínsku prehliadku hradu... Ako ste prežili Valentín?? 

ENG:
Hi, today I want to show you my birthday outfit :) I am really enjoying the mixing of colors and prints, what about you? 
Yesterday, I got an amazing birthday-valentine present and today I took it to Bojnice for a Valentine´s trip around this amazing castle...How did you survived Valentine??



4 comments:

  1. Krásná sukně a botky :)

    ReplyDelete
  2. Krásna, ja mám rada takéto mixovanie, ked to vidim na inych ako napriklad na tebe a vravím si super..musim nieco vymysliet :) A Valentína som mala krásneho...v kine s mojou láskou, ruža, dezertik milka, pistácie, ktoré tak milujem, jahody a pekný večer :)
    A do Bojníc by som raz rada išla..Možno v lete :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. moc se mi líbí to sako :) a kombinace barev se ti moc povedla :)

    ReplyDelete
  4. mne sa to páči a valentína moc neoslavujem ale vždicky si dáme s kamarátkami niake maškrty a potom spravíme dámsku jazdu :)

    ReplyDelete