Morning sun.

(shoes: Ginatricot, skirt: secondhand, t-shirt: Reserved)

Ahojte, moja pózovacia nožka útočí hahaha ale nie žartujem :) Sú to ešte staršie fotky, predtým ako som sa dala ostrihať. Keď vidím tieto fotky, staré vlasy mi začínajú chýbať ale ombre si spravím ešte raz a čo najskôr. Túto sukňu mám už veľmi dlho, ale v zime je mi ľúto ju nosiť pretože ju musím skrývať za dlhým kabátom, preto dúfam, že bude čoskoro už o niečo teplejšie :)

ENG:
Hi, my posing leg attack hahaha just kidding :) These photos are a little bit older, before I cut my hair. When I see these photos, I am missing my old, long hair but I will make ombre one more time, asap. I have this skirt for a long time, but in winter I feel bad wearing it because I have to hide it behind my long coat, that's why I hope the weather get better soon :)

10 comments:

  1. ten pocit, že nech je už teplejšie poznám :D krásna sukňa :)

    ReplyDelete
  2. Ombre jsi měla perfektní ;)

    ReplyDelete
  3. tie vlasy vyzerajú fakt krásne

    ReplyDelete
  4. tá sukňa je krásna a máš peknú zbierku topánok :D

    ReplyDelete
  5. kolko topánok jé :)

    ReplyDelete
  6. ty boty jsou skvělý :). a o vlasech ani nemluvím .).

    ReplyDelete
  7. vyadáš krásně a ty vlasy jsou nádherný :)

    ReplyDelete
  8. Suprové! už aby zase bylo počasí na sukýnky :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  9. Si nejaká smutná,snád ti neuleteli včely???Čauko kakauko

    ReplyDelete
  10. super outfit :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete