Colors


(coat/shirt/skirt: H&M, sweater: Lindex, necklace: Cubus, shoes: Monki, watches: DKNY)

Veselý outfit do tohto pochmúrneho počasia. Pastely ma stále bavia. Začala som počúvať vianočné pesničky :) už sa strašne teším na vianoce. Ani nie tak na darčeky ako keď som bola mladšia. Skôr na varené víno na námestí, zázvorový čas v kaviarni, vianočný zhon, preplnené Tesco, vyberanie vianočného papiera, koledy, sneh a vyberanie/kupovanie darčekov pre najbližších :)
Inak vo štvrtok letím do Štokholmu, takže sledujte môj fb na update :)

ENG:
Cheerful outfit in compare with recent gloomy weather. I still like pastels. I started to listen Christmas carols :) I am so excited about Christmas. Not because of presents, as it was before. But mostly because of hot wine on the main square, ginger tea at caffe, Christmas rush, messy Tesco, choosing wrapping paper, Christmas carols, snow and buying presents for my family and friends :) 
Btw I am flying to Stockholm on Thursday, so follow my fb for updates :)

10 comments:

  1. hezký, pastelky!:)

    ReplyDelete
  2. ááno áno, tak toto sa mi páči celé. Si ako nejaké chutné lízatko;)

    ReplyDelete
  3. super outfi! a tie topánky k tomu! =) a šťastnú cestu =)

    ReplyDelete
  4. Super barevnost! Taky se "léčím" ze zimy pastelkama :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  5. oh to je uplne perfektne genialne!!uzasne, nadherne farbyy

    ReplyDelete
  6. úplne na zožratie si <3 krásny outfit!! a tie botičky. mňam

    ReplyDelete
  7. I love that first photo! The colors are so pretty.


    www.trustme-itsparadise.blogspot.com

    ReplyDelete