"Don´t worry, if we all die in 2012, Justin Bieber goes with us!"

 (sweater: Lindex, collar: DIY, ring/pants: HM, shoes: Asos)

Všetci milovníci JB prepáčte za názov dnešného postu, ale prišlo mi to vtipné :)
Posledný dva týždne som bola dosť neaktívna, dny som trávila vo fitku, škole a na skype. Ale už mám zasa plno nápadov čo pridať na blog :)
Prajem pekný večer!
P.S.: Páči sa vám môj účes? Chceli by ste aj video tutional?

ENG:

For all big fans of JB, sorry for the name of this post but I think its pretty funny :)
During last two weeks I didnt add so many posts on my blog, I spent my days in the gym, at school and skyping. But now I have so many ideas about my new posts :)
Have a nice evening!
P.S.: Do you like my hairstyle? Do you want video tutional?











25 comments:

  1. Skvělý účes... a nadpis :D

    ReplyDelete
  2. kraasna! tie farby a uces sa mi velmi pacia, je to cele take jemne :)

    ReplyDelete
  3. Ten nadpis je skvělý :D
    líbí se mi barva toho svetru a prstýnek a límeček a vlasy!! :)
    Ady.

    ReplyDelete
  4. je to mega vtipné:DD

    ReplyDelete
  5. celé je to také jemné, nežné :) veľmi ti to pristane :)

    ReplyDelete
  6. OHHH <3
    tie vlásky vláskovité-láskovité

    ReplyDelete
  7. ty jsi super, uces super a nazev me dostal :))

    ReplyDelete
  8. krásne vlásky ...a tiež nechápem ako sa niekto môže tak krásne namaľovať

    ReplyDelete
  9. Úžasný svetr, vlásky, jsi krásná!
    A ten název článku:DDDDDDDD

    ReplyDelete
  10. úžasne topánky :)

    ReplyDelete
  11. super vlasy a tiež aj svetrík!!

    ReplyDelete
  12. krásny účes,sekne ti to ;)

    ReplyDelete
  13. Ten svetr i vlasy jsou dokonalé :)

    ReplyDelete
  14. viem že som ti to už písal ale musim ešte raz :D máš krásne vlasky :)

    ReplyDelete
  15. Páči sa mi toj účes! A ešte aj sveter, prsteň, golier...

    ReplyDelete
  16. skvělé boty a svetr:) a video tutorial chceme určitě!:)

    ReplyDelete
  17. úžasný účes, dokonalé botky, krásný svetr a parádní prsten:) prostě ti to strašně sluší:))

    ReplyDelete
  18. jojo, ůčes krásnej moc!)))
    a košile taky!)

    ReplyDelete
  19. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. sveter a golierik supeer :)

    ReplyDelete
  21. this outfit is fantastic. i absolutely love the way you did your hair and i love all the pastels that you are wearing. happy birthday and congratulations on the new camera! follow each other? xx sylvie

    ReplyDelete
  22. Really like the title of this post and you outfit, love the fake collar! :D

    XX

    / Linda

    ReplyDelete
  23. na tej prvej fotke si prekrasna

    ReplyDelete
  24. Anonymous6/09/2013

    Amazing things here. I'm very happy to look your post. Thanks a lot and I am looking ahead to touch you. Will you please drop me a e-mail?

    My website ... cellulite treatment cream

    ReplyDelete