Ciao bella!

Zvláštne, vrátiť sa domov, vrátiť sa sem, vrátiť sa medzi priateľov, vrátiť sa sem do sveta kde ťa nik nepozná a môžeš si robiť čo chceš. Možno to pre vás znie zvláštne ale je to tak.
Na jednej strane som rada, že som sa už vrátila aspoň si oddýchnem, pripravím sa na univerzitu atď. ale na druhej strane mi neskutočne chýba Sicília, taliani, cudzinci, hotel kde som pracovala, jedlo (uff priprala som 8 kilov haha) a x ostatných vecí.
V máji ste mi všetci písali ako mi závidíte a že aké budem mať super leto. Kravina! Užila som si až posledný mesiac. Prvé dva a pol boli problémové - nechcem to tu všetko písať aby som niekoho náhodou neodradila ale zhrniem to tak, že práca animátora je často iba pre silné žalúdky.
Zhrniem moje posledné 4 mesiace do pár bodov:
- stále som nosila našu uniformu, takže som aj podla nej opálené
- pribrala som 8 kilov, úprimne? neštve ma to, jedlo bolo fantastické a teraz začnem chodiť do fitka
- zmenila som hotel, ale nie z mojej iniciatívy
- okradli ma, doklady, peniaze a kreditky
- 4 krát sa mi zmenil šéf, hovorí za všetko
- mala som iba 3 dni voľna, áno za tie celé 4 mesiace
- navštívila som Palermo a Cefalú ktoré sú skutočne nádherné
- spoznala som x ľudí z celého sveta
- našla som lásku
- kúpila si 5 párov topánok
- naučila som sa plynule po taliansky
atď.

Mám 8GB fotiek, posnažím sa vybrať pár ktoré by to celé vystihovali :)

1, 30.5.-1.6.2011 som strávila v Catánií s kamarátkou




2, 1.6.-17.6.2011 Pracovala som tu:


s týmito skvelými animátormi :) tá úplne napravo som ja :)


3, 17.6.- 9.9.2011 Tak a tu som dokončila sezónu
   -  ja som tá v bielom úplne napravo, naučila som sa x skupinových tancov, ps: prekrásny pocit keď vy tancujete a 70 ľudí pred vami po vás opakuje


- moje kolegyne a môj šéf, po večernom vystúpení - Cabaret


- niekedy sme jedávali aj takto, teda keď zostali predjedlá zo svadby ktorá sa organizovala v hotely :) mňam, tá gulička je obalená v losose, udenom a normálnom a je plnená smotanou a jahodami, hmmmmmm...


- už som vám stihla povedať, že milujem ramadám? Môj 4 šéf bol z Tuniska takže ho dodržoval, to znamenalo, že každú noc sme jedli :)


- keď sme sa len tak cez deň prezliekli do kostýmov a bavili sa, ja som tá v tej obrovskej čiernej veci :)


- moje každodenné raňajky


- kamaráti z kuchyne a moja kolegyňa :)


- Ja a môj šéf No.3 tancujeme


- Gulianna, Dany a Ja


- keď sme sa išli s priateľmi baviť :)


- keď sme tancovali skupinové tance na moste :)


- tak a aspoň jedna fotka z javiska :) ja mám červené nohavice


P.S.: Chcem tu urobiť väčšie zmeny
P.S.1: Zajtra napíšem ešte jeden - posledný post o mojom živote v Taliansku
P.S.2: Strašne ale strašne ma mrzí, že som neodpisovala na e-maily ale nebol tam internet a keď bol tak som nemala na nič čas :( ale sľubujem, že všetko napravím...

Baci e abbracci
                  Zuzankita

13 comments:

  1. to som aj ja počula, že robiť animátora nie je len tak, od ôsmej do štvrtej a potom čaaau, more, slnko:d
    ale myslím si, že za tú plynulú taliančinu (čo moc závidím) a zážitky, ti to stálo:)

    ReplyDelete
  2. Je mi fakt ľúto že ťa okradli, ale myslím si, že to všetko čo si prežila, koľko zážitkov a skúseností si nazbierala, je na nezaplatenie. :)
    A tých 8 kg na tebe vôbec nie je vidno!!!! Fakt!!!! :)

    ReplyDelete
  3. To musí byť neskutočné množstvo zážitkov :) Tá krádež ma mrzí no :/

    ReplyDelete
  4. kokšo okradnutá, fuha. nevadí, hlavne, že všetko je okej a si rada :) veľa zážitkov a ták.

    ReplyDelete
  5. mrzi me, ze te okradli..ale i tak to podle fotek vypada na skvele zazitky :-)

    ReplyDelete
  6. to muselo být úžasný , až na ty nepozitivní věci

    ReplyDelete
  7. tyjo, to fakt muselo být náročné..ale i přesto to zní zajímavě a určitě na to budeš mít krásné vzpomínky:))

    ReplyDelete
  8. jéj, závidím ti, muselo to byť skvelé :)

    ReplyDelete
  9. no tie negatívne veci, čo si vymenúvala, tak to ti skutočne nezávidím, tak ako nikto...taktiež to, že si mala len pár dni voľna, to tiež nie....
    ale tú taliančinu, tak to hej :D

    ReplyDelete
  10. našla si lásku?? wauu!! a po taliansky aj ja chcem!!terba mi len 4 mesiace?? tak idem do toho!!:P...super fotky!!

    ReplyDelete
  11. no 8 kil síce nie je bohviečo, ale aspon si si zarobila..a z tých bodov sa mi velmi páči ten, že si sa naučila plynule po taliansky, ved to je super! :)

    ReplyDelete
  12. peňaženku ukradli aj mne, a to som nebol nikde... trošku som pribral tiež, a nikde som nebol... + neviem perfektne po taliansky... resp. vobec neviem po taliansky... takže si pochodila veľmi dobre! :)

    ReplyDelete
  13. uz len z tych fotiek citit neskutocne zazitky!:)

    ReplyDelete