London, day 4

1.1.2011

Posledný deň, teda nie až tak posledný. Domov sme leteli až 2.1. ale o pol 7 ráno :) takže tak. 
Na tento deň sme vymýšľali plán až ráno (zasa všetkých bolela hlava!) Ale myslím, že sme to vymysleli super.
Camden town, Buckingham palace, Piccadilly, Hyde park + vám ukážem náš hostel a ten bordel čo chalani robili v metre :)



V jedálni


Izba číslo 6 bola naša, bohužiaľ fotky z nej nemám, nevadí. Proste malá izba s poschodovými posteľami, malým televízorom a sedačkou. Neviem či som hovorila ale mali sme spolubývajúceho - v Londýne žije už 17 rokov a veľa nám radil čo a ako máme robiť :)


Vchodová chodba.


Náš domček


Typické anglické uličky a tie ich domy, bol to strašní rozdiel. Ale čo sa mi páči, že to majú všetko v jednom štýle. Nie ako u nás, jeden dom zelený, druhý modrý a tretí ružový. Človek má z toho pekný dojem.



Samospúšť v metre





Keď som bola prvý krát v Londýne (so školou) nič o Camden towne nám nepovedali. Veľká škoda. Odporučili nám to tam spolubývajúci. Žila tam aj Amy Winehouse. 
Mám odtiaľ iba pár fotiek pretože vo väčšine obchodov mali zákaz fotografovania - škoda. Ale pozrite si fotky cez Google :) Bola som totálne očarená. Taký výber oblečenia som hádam ešte nikdy nevidela od Goth cez Cyber oblečenie až po Vintage. Keď som sa prechádzala ani som poriadne nedýchala...







Škoda toho prstu, čo už. Povedali by ste že je to obchod s drahým oblečením? Tam je proste možné čokoľvek.


Bufetové stoly








Veľa obchodov bolo zatvorených, predsa bol sviatok, škoda.


Buckingham palace



Hyde park


Hotel Ritz


Keď sme tam prišli akurát tam bol nejaký pochod. Neviem aký. Hrala živá hudba, všetci trúbili a konečne som pocítila tú atmosféru. Atmosféru začiatku nového roku a možno aj začiatku niečoho nového.





Piccadilly Circus


Tak a jedno videlo :)


Potom sme sa boli najesť - milujem jesť v cudzích mestách. Išli sme do talianskej reštaurácie a ja ako vždy som si dala morské plody (mňam)


Po dobrom jedle sme išli zasa do Hyde parku rozlúčiť sa s kamarátmi a obzrieť Winter Wonderland.



Ten los spieval a hýbal sa :)



Tak toto boli trhy, Viedenské sú proti tomu 0 bodov. Vôňa punču, vareného vína a jedla. Mňam!




Ten strom spieval, hovoril, hýbal sa a tancoval :)


Toto bolo asi prvý krát čo som letela pri východe slnka - bolo to nádherné...



Nezabúdajte na GIVEAWAY!

11 comments:

  1. tie anglické domčeky sú všade také isté. Mi to pripomína dom "mojej" hosťovskej rodiny:))

    Kočka si bola medzi tými chalanmi

    ReplyDelete
  2. ten los! ten strom! tie domčeky! krása :)

    ReplyDelete
  3. Milujem tieto klasické anglické domy. Úzke dlhé chodby, schody, v kúpeľni dva kohútiky na teplú a studenú vodu....jediná nevýhoda je vlhko a zima!!! :)

    ReplyDelete
  4. Miluju Londyn, je to uzasne mesto ♥ Muzu se zeptat z kama mas ty boty? Jsou skvele :)
    A prozradila bys na kolik vas to ubytovani vyslo?
    Diky, Tereza

    ReplyDelete
  5. Terezka - čižmy mám z Bati a ubytovanie na 4 noci nás vyšlo 46 libier :) dobrá cena nie?

    ReplyDelete
  6. Ty fotky jsou skvělý. :) ZASE! :D:) Líbí se mi že tam máš ten počítač a každý den nám sem dáváš fotky z toho co jsi ten den zažila a viděla tam. :) Je to skvělý, strašně ráda se na to koukám. :) A obchod converse, jéjéjé ♥

    ReplyDelete
  7. Ten čtvrtý den ti to slušelo nejvíc, hlavně ta čelenka§:) A něco proti růžovým domům?:D

    ReplyDelete
  8. Lucy - ja som tam počítač nemala,škoda. Fotky pridávam oneskorene - preto je tam na začiatku vždy ten dátum :) Ale veľmi dakujem za pochvalu :)

    ReplyDelete
  9. Wow, 46 liber je skvela cena! Mohla bys mi, prosim, rict co to bylo za hostel? Rada bych se totiz znovu podivala do Londyna♥ A diky tve fotce jsem si konecne vzpomnela jak se jmenoval ten obchod-Lillywhites! :) Koupila sis tam neco?
    Diky moc :)
    Tereza

    ReplyDelete
  10. anglicko, moja laska <3
    a ten camden ti zavidim, ten uz planujem dlhoo, teda vlastne celkovo vylet do UK ale stale sa nejako nedari...uz sa vidim ako by som chodila z obchodu do obchodu a sanku vliekla na zemi za sebou :D

    ReplyDelete