Is this lifetime supposed to be only about duty?

Ahojte,
konečne mám čas aj na blog :) uf, namáhavý týždeň
- 2dni som sa snažila dostať ku kožnej (neznášam časenky!)
- začala som doučovať angličtinu (peniažky, juchúú!)
- začala som kurt ruštiny
- to najlepšie na koniec:

PARTY TOMORROW!!

už vyše mesiaca som nikde nebola, takže zajtra woooow!!!
Dúfam, že aj vy sa zabavíte :)

+ zamilovala som sa, no keby ešte tak boli na moju postavu (New Yorker 25 euro)



+ mám ruku! konečne! tak dlho som po nej túžila (Kik 3 eura)


+ mesačná dávka! (ešte Elle chýba) stále nadávam, že tam nič nie je...no i tak si ich stále kupujem :)
pozn. nevyhrali ste topánočky z Emmy?? ja tam ani neviem nájsť výhercov :(



+ TOEFL: 29.10. v BA, držte mi palčeky :(


+ radosť sa učiť z takých zošitov :)
(ružový TESCO, leopardý Ševt)
+ chceš ma stretnúť?

Addicted on: Akon - Fallin in love 

                     I was wrong for fallin in love, but I just went against the grain. It was a feelin I can´t explain and it felt like harmony, singin in my face, like diddy-duhdee doo-dah day. I don´t want it to ever go away, I want it around me every day. That´s what i get fallin in love

LOVE IT!

2 comments:

  1. Tá ruka je skvelá! A tie prstene!

    ReplyDelete
  2. tie prstene sa mi veľmi páčia :) časopisy mám tiež nakúpené, ale presne- Elle ešte chýba :)

    ReplyDelete