Chillon & Lausanne

Tak a náš druhý deň (nebojte sú iba tri)
- zámOk Chillon: možno poznáte báseň Chillonský väzeň od Byrona - bol inšpirovaný týmto zámkom, bolo tam krásne no úprimne asi by som tam už druhý krát nešla, sorry :(
- Olympijske múzeum v Lausanne: nuda
- mesto Lausanne: ktoré ma absolútne neočarilo

No a niečo mimo Švajčiarska:
v ďalšom čísle nášho školského časopisu Na Ceste bude publikovaný môj článok o Švajčiarsku s fotkami. 
Ja viem, nie je to žiadna sláva. No, pre mňa áno :)






Môj spolužiak Filipko, bez ktorého by som tam asi skutočne zomrela od nudy :)










Takú mapu aj s toľkými hodinami chcem aj ja doma :)




Olympijsky oheň



V tom kočáriku je dieťa :)





Tieto dve fotky so ja nefotila :) haha a ani som na ne nebola pripravená :) to preto taký pohľad :)




0 your lovely comments: