New York, day 7

Ahojte,

takže dnes som ostala doma
upratovacia nedeľa, musím sa učiť do školy, písať esej no a hlavne poupratovať a oprať si
s tým posledným bude asi problém :)
takže dnes som doma, neviem či niekam pôjdem, som unavená .... :(

No, pridávam dve videá z Times Square.

Prvé video:  nad obchodom Forever 21 je kamera, ktorá sníma ľudí na námestí a rovno sa to tam premieta, potom sa tam zobrazí to dievča a urobí fotku, stáli tam stovky ľudí, kývali si do kamery. Jednoducho super nápad. Je to zlá kvalita videa - predsa len je to nahrávané z foťáku :(


 Druhé video: pohľad na Times Square v noci


4 comments:

  1. Anonymous7/11/2010

    Ahoj :) muzu se zeptat kolik te tak stal zajezd do New Yorku a na jak dlouho tam jsi?
    Hlavne si to tam poradne uzij :)
    Tereza

    ReplyDelete
  2. Super to prve video .. :)

    ReplyDelete
  3. Anonymný: som tu na mesiac, cenu neviem - radšej som sa nepozrela na faktúru, no keď som vyberala agentúru bolo to podla ceny a som tu cez INTACT - česká agentúra. Toto je môj 3 jazykový pobyt, bola som už aj cez Student Agency - to som bola dosť spokojná a bola som aj cez EF-Education First ale to bola hrozná agentúra, žiadne informácie nič. No teraz ten INTACT sú veľmi milí, nemôžem sa sťažovať, všetko je ako má byť, išla by som cez nich ešte raz :)

    Katka: tak ďakujem, no ešte raz sa ospravedľnujem za kvalitu :(

    ReplyDelete
  4. vypada to tam krasne...docela ti zavidim, new york je muj sen :)

    ReplyDelete