27.5.2010

Pekný deň prajem,

dnes som bola konečne v kine na Sex and the city 2, krásne, báječné a predovšetkým nesklamalo :). Odporúčam, i keď si myslím, že aj bez toho všetky pôjdete. Nebudem nič prezrádzať.

Dnes som chcela pripraviť new outfit, no nejako sa to nepodarilo, škola, doučovanie, kino a teraz som prišla domov. Už nemôžem vydržať, včera som bola nakupovať - sekáč, všetko za 1,50 (3 blúzky a little black dress), nech už mi to všetko maminka operie a uvidíte, zatiaľ prikladám iba takú - nič moc foto. Inak zajtra je všetko za 0,50 takže ak budem mať niekto cestu do Trenčína, príďte (pri OD Prior). Keď som tam včera dávala dole štítky z mojich nových ,,hadríkú" všimla som si taký malý nápis. Každým kúskom oblečenia podporuješ hladné deti v Afrike dosť ma to potešilo :)

Ou, a posledné noci nemôžem vôbec spávať, tie hnusné sovy! ktoré sa usídlili na strome hneď pri mojom podkrovnom okne, to by ste si nevedeli predstaviť aký zvuk dokážu vydávať! Fuj! Zajtra volám ochranárom aby si pre ne prišli. - a pre tých čo videli 4Druh, bojím sa len otvoriť okno :(

Takže vás pozdravujem, a dúfam, že piatok prebehne dosť rýchlo. Nuž a potom VÍKEND!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Year of innocence
konečne som kúpila biele silonky v normálnej veľkosti (všade mali len :) pre 7-ročné dievčatá)
a novú, extrémne romantickú podprsenku...


 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 New stuff


See you tomorrow :)

1 comment:

  1. Thanks for the details.
    Can I link to my site?.
    http://www.look10.blogspot.com/
    thanks

    ReplyDelete