Sorry, sorry ....

Ja viem, od utorka som nič nepridala, ale to len preto, že som stále v robotke ( na brigáte) veď viete, leto sa blíži a ja chcem ísť na dovolenku len s kamarátkou (do Tuniska ako každý rok) a teraz si to chcem zaplatiť sama, teda to je môj plán A pretože ma zaujala aj cesta cez Student Agency na 5 dní do New Yorku - môj obrovský sen, viem, že je to krátko ale mne by stačilo aj to :) alebo teda plán C na víkend do Londýna :) tak, tak...

Ale aj tak som mala čas niečím novým sa potešiť, mám nové balerínky
boli za 7 euro ( zľava z 10 euro) takže mám ešte aj dobrý pocit, že som ušetrila
sú z F&F z Tesca
viem, v poslednej dobe kupujem len tam
ale ja si nemôžem pomôcť
ved pozrite samy (síce veľa z tých vecí u nás nie je)
ale človek sa aspoň pokochá :)
dokonca sa tam predávajú kabelky čo navrhla Mischa Barton





My 18 birthday - this february

Ešte také staršie fotky :) sviečky som sfukovala dva krát, raz s rodinou a druhý krát na mojej oslave s kamarátmi na chate.



nohavice, blúzka: Stradivarius, čelenka: Promod, opasok: New Yorker
(jeans, blouse: Stradivarius, headband: Promod, belt: New Yorker)


a ešte kyticu ktorú som dostala od rodičov - presne 18 červených ruží :)
tak to je asi tav všetko :) bolo nádherne :) 
ale keď už mám po 18-tke otec mi nepovie inak ako ty stará koza :)

Noo, a teda ešte niečo moja šperkovnica ktorú som dostala na vianoce od maminky :) vždy mi ju každý chváli :)
kúpila mi ju na www.darcekshop.sk ale už ju tam nemajú, kto vie možno ešte niekedy príde....

:Enjoy:

3 comments:

  1. ta celenka je bohova!!!!
    a chvalim sperkovnicku,maminka je vynaliezava

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/24/2013

    Тantгic Маssage iѕ аn affordablе accomρanіment to good wіth tap wаter, gіving Thanks to the
    wаtеr supplу fοr its gifts anԁ aѕsіѕtancе.
    A watch glass oг gemѕtοne
    in уоur hаnd can dо some rоll асtіng.



    Stop by my site ... sensual massage in London
    Also see my site :: tantric massage

    ReplyDelete