Are you afraid of future?

Dnes som, len tak sedela (v čakárni na vybavenie vodičáku), a premýšľala...myšlienky mi prebehovali z jednej veci na druhú, ale potom ma napadlo, čo ak sa to nepodarí? čo ak v živote nebudem šťastná?
V poslednej dobe nad tým často premýšľam, nad budúcnosťou (nie len preto, že si vyberám univerzitu) čo bude za 10 - 20 rokov, ako sa zmení život, priatelia, celkovo moja cesta.....obdivujem ludí čo sa toho neboja tej (pre mňa nepredstaviteľnej) budúcnosti.
Môj sen, môj sen je žiť šťastne, v zdraví vo veľkom meste (t.j. ráno sa zobudiť, po ceste do robotky si kúpiť nízkotučné caffe v starbucks, zdvihnúť ruku na privolanie taxíka a odviezť sa tam, tam kde ma to bude baviť a ľudia ma budú akceptovať) s kopou priateľov a tučným účtom, ale reálne koľkým sa to splnilo? Mám ešte dúfať? Je tu ešte nádej, že v tomto svete človek nájde to svoje šťastie? We will see....But i will hope for good...




Moje malé zamyslenie nad tým čo bude.....

2 comments:

  1. t.j. ráno sa zobudiť, po ceste do robotky si kúpiť nízkotučné caffe v starbucks, zdvihnúť ruku na privolanie taxíka a odviezť sa tam, tam kde ma to bude baviť a ľudia ma budú akceptovať

    vidim,ze sny mame podobne:)
    ja sa buducnosti nebojim,pretoze na svete je strasne vela moznosti a ak je clovek sikovny a nieco velmi chce,tak to urcite dosiahne:) (dobre,mozno to nie je take lahke,ale zatial sa tym netrapim,budem to riesit az potom,ked na to pride pravy cas:))

    ReplyDelete
  2. Super :) to je moj najväčší sen :) a dúfam, že sa ti to podarí, heh a dúfam, že aj mne :D možno sa raz stretneme v starbucks :)

    ReplyDelete